Ultima pagina

TRANSLATOR

marți, 8 mai 2012

Pentru croitorese: urmariti acest blog


Am facut o prostie cat mine de mare. Azi in pauza de pranz m-am gandit sa sterg niste postari provizorii, pe care nu le terminasem si acum nu le mai voiam. Cum lucrez la 100 de km de unde stau si eram departe si de computer si de iPad, am facut-o pe iPhone. M-am invatat minte...
Ecranul mic, neclar. Tocmai cand selectasem ce voiam sa sterg - credeam eu - a venit un coleg sa ma intrebe ceva si... am dat automat pe OK, cand am ghicit mai mult decat am vazut acel cadru cu intrebarea daca vreau cu adevarat sa sterg. Si a sters.
Dar nu ce voiam eu (ceva despre un software de croitorie) ci una din cele mai de succes postari ale mele, postarea despre blogul Ancai Pandelea, Anca's Workshop (tipare de croitorie).
Partea proasta este ca nu mai stiu ce scrisesem in postare. Dar de refacut, trebuie sa o refac. Asta e clar. Deci...

Blogul este interesant pentru oricine vrea sa invete cum se fac si mai ales cum se manipuleaza tiparele. Anca explica foarte bine cum se muta pensele si cum transformi un tipar de baza intr-un model anumit, cum ar fi o rochie de Marfy.
Seria despre Tipare - creţi şi cute si Tipare - transfer pense este excelenta. Ba chiar mult, mult mai mult decat excelenta.

Mai putin reusite gasesc postarile despre construirea tiparelor, nu fiindca nu ar fi corecte sau nu te-ar ajuta, dar sunt foarte criptice (numai formulele pe care trebuie sa le folosesti; presupun ca sunt pasii de constructie pe care ii foloseste macro-ul respectiv, adica sub-programul care iti face fusta sau cel care iti construieste tiparul de pantaloni). Eu cred ca daca as fi incepatoare as cam da din colt in colt.

Rubricile mele preferate sunt in primul rand Rochii si apoi Topuri. Mai ales modelele de rochii, pentru ca nu mai am varsta pentru topurile prezentate.

La blogurile mele favorite am si blogul Ancai. Asa ca si acolo aveti un link. Sper sa mai scrie ceva in curand.

Imi pare atat de rau ca am sters postarea din greseala!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu